AirPods PRO'yu PARÇALADIK!

katma 29 Kas 2019
görünümler 375 778
642

Paraya kıydık orijinal ürün inceledik. Nedir yani? Apple'ın en son çıkan aktif gürültü engelleyici özelliği ile dikkat çeken AirPods Pro kulaklığını inceledim.
CANLI YAYINLAR İÇİN► taaisback/
instagram► taaisback
Abone Olmayı Unutmayın►goo.gl/iEICGH
İşbirlikleri için: taa@creator.st
#apple #inceleme #airpods #airpodspro #review #blackfriday

TAA
YORUMLAR  
  • TAA

    TAA

    6 gün önce

    Arka planda neler dönüyor: https://www.youtube.com/watch?v=aCC1NUIbxS8

    • MURAT DİŞLİ

      MURAT DİŞLİ

      Gün önce

      Dünyanın ilk gerçek kablosuz kulakiçi kolaylığını 2018 yılında tanıttı. Modelin ismi wf-1000x. Sony 2019 yılında wf-1000xm3 modelini çıkardı. İki kulaklık da Türkiyede satılıyor. Siz, Apple ürünlerinden başka ürün kullanmayanlar gibi Apple'ın yalanına inanmışsınız.

    • DENİZ KAÇAR

      DENİZ KAÇAR

      2 gün önce

      İnstagramda tercuman kulaklık diye birşey var incelermisiniz (+1leyin adam görsün)

    • GAMS OF STAR

      GAMS OF STAR

      4 gün önce

      Cakma kablosuz şarji incele

    • Eren Aydın

      Eren Aydın

      5 gün önce

      Abi bu gürültü engelleme walkman zamanlarında da kullanılmış diyorlar doğru mu

    • EMİRHAN KOXAK

      EMİRHAN KOXAK

      5 gün önce

      Abi hiçmi için cız etmedi

  • Jonnell JONJON

    Jonnell JONJON

    Saatler önce

    techrax copycat.

  • Baris Erturk

    Baris Erturk

    2 saatler önce

    Glaxy buds lütfen

  • R

    R

    4 saatler önce

    dünyada ilk gürültü engelleme kullaklığı şdfoghjsşofhjs bunlar yokken BRAGI vardı senelerce başkan. IP65 yüzerken aldığın nefesi bile sayıyor kulaktan nabız adım ölçüyordu.

  • Gökhan ÇATAK

    Gökhan ÇATAK

    10 saatler önce

    Çok kötüsün be krallll

  • Zaza Dayi

    Zaza Dayi

    13 saatler önce

    Aple her ürettigi ürün güzel ama andiroid gibi yapmişlar eski üretikleri airtpods lar. Daha güzel iphone pro maksta öyle 3 kamera nedir iphonenin ilk çiktiginda özelligi orta tuş şimdi oda yok andirodlere bakiyorlar şahomi huwai onlara bakiyorlar özellikleri neyse aliyorlar iphoneye koyuyor aplesinsen o paraya degsin her programi para samgsunta bile 2 samsugu arkalarini birleltirince istedin fotoyu digerine aktrabaliyordun internetin yoksa iphonede halen yok😅

  • çağlar baba

    çağlar baba

    13 saatler önce

    içim gitti sinirim bozuldu
    bari hediye verseydiniz
    3 kere izledim hala aynı şeyi hissediyorum
    yazık oldu ilk kıran bu kanal oldu galiba

  • it's just me

    it's just me

    15 saatler önce

    ÇAKMA AIRPODSSSSS

  • The Monever

    The Monever

    15 saatler önce

    Kardeş senin izleyiciler alışkın çakmaya sen gelip Orjinal incelersen kalırsın öyle 400 k da

  • New yrk

    New yrk

    16 saatler önce

    Abi çok iyisiniz yaa daha çok videooo

  • Yandere-Chan

    Yandere-Chan

    16 saatler önce

    AirPodsPRO Kırılımı desene.

  • emrullah narin

    emrullah narin

    17 saatler önce

    Samsung bunu beğendi

  • Burak Taşdelen

    Burak Taşdelen

    18 saatler önce

    Gürültü engelleme Sony de var hemde aylar önce çıktı Sony wf 1000x haberinizin olamaması çok kötü teknoloji kanalısınız

  • aliriza dogan

    aliriza dogan

    19 saatler önce

    Agabey KZ ZSN pro kulaklik incelemesi yaparmisin arkadasim önerdi ama ayni fiyata daha iyi kulakliklar varmi

  • Tahir Aksin

    Tahir Aksin

    19 saatler önce

    Gerçekten kimse teknolojiye atarlanan adamı özlemedi mi

  • Salih Savrun

    Salih Savrun

    20 saatler önce

    Kır dıyen beyinsiz sürüsü kim kırıp gotunuze mı monte edeceksiniz adamı zarara sokuyonuz.

  • rkimm yt5

    rkimm yt5

    20 saatler önce

    Abi ors bu ne ya bekle bekle bekle bune yaaaa

  • Sanane Napcan Amq

    Sanane Napcan Amq

    22 saatler önce

    Kulak ici tek kulaklik degil birsuru marka var ses kesme ozellikli kulaklik yapan

  • Feyyaz KAYA

    Feyyaz KAYA

    22 saatler önce

    maliyeti maximum 50 dolar bu cihazın

  • Furkan T

    Furkan T

    22 saatler önce

    KZ marka kulakları test etme şansın var mı ?

  • Emirhan HERO

    Emirhan HERO

    Gün önce

    ceviz kırıyorsun sanki reis :D

  • Ahmet Maruf

    Ahmet Maruf

    Gün önce

    18:00 sanki ameliyet yapiyor o kadar konsantre olmus

  • we tube

    we tube

    Gün önce

    WoW video. I have a small tech channel. Please visit

  • Niko oten

    Niko oten

    Gün önce

    Yaaa

  • Emre keklik

    Emre keklik

    Gün önce

    Çanda açık bildirim niye gelmiyo anlamadım

  • Mustafa Cihat Canpolat

    Mustafa Cihat Canpolat

    Gün önce

    👍🏼

  • Alihan YILMAZ

    Alihan YILMAZ

    Gün önce

    burda da adam şifreyi 'patronasor' yapmış, her unutup sorduğumda patron kim diyorum

  • birisim var

    birisim var

    Gün önce

    13 ekimde bimde 849 tl ye satilacak

  • furkan akyol

    furkan akyol

    Gün önce

    Abi hiçmi için acımadı vururken ya

  • Nazım Shady

    Nazım Shady

    Gün önce

    ilk active noise cancelling earphones WF-1000XM3 airpods pro değil (daha eski de olabilir ama en iyisi WF-1000XM3)

  • Furkan Dursun

    Furkan Dursun

    Gün önce

    inş bunuda kırmıyodur

  • Yiğit Gürsoy

    Yiğit Gürsoy

    Gün önce

    Abi videoyu beğendimde kulakliğı kırdığın için çok deli sövdüm

  • Rahmi Yurtsever

    Rahmi Yurtsever

    Gün önce

    Abi Apple ezilip bükülüp hatta kırılıyo ama dağılımyor. Ben 3 sene 6s plus'ı yamuk yumuk kullandim. Cayır cayır çalışıyordu

  • Musa Dedebaş

    Musa Dedebaş

    2 gün önce

    Sony'nin var gürültü engelleyici kulaklığı. Apple çoğu teknolojide geriden geldi ama ilk yapandan daha çok olay oldu yaptıkları.

  • Hasan Hergun

    Hasan Hergun

    2 gün önce

    asus rog phone 2 incelemesi yaparmısın :)

  • hasan yılmaz

    hasan yılmaz

    2 gün önce

    İnstagram da deri diye satılan botları incelermisin

  • GameOve r

    GameOve r

    2 gün önce

    Abi nintedo switch incelemesi yap

  • mehmet karagöz

    mehmet karagöz

    2 gün önce

    Ses kalitesi olarak airpods 2 den hiçbir farkı yok , sadece anc ve wireless charge için 100 dolar fark verilmez ayrıca sıkma hareketi kulaktan düşmeye sebep oluyor airpods eski nesillerindeki komut kullanımı daha rahat güzeldi bence,ses paylaşma özelliği airpods 2de de var kulaklıkları yaklaştırınca direkt sesi paylaşıyor , gidin momentum true wireless alın

  • onur uçankuş

    onur uçankuş

    2 gün önce

    çöp arkadaşlar bir kulaklıkta önemli olan şey ses kalitesi ( hi mid low ) ses yüksekligi ve kulagına taktıgında rahatsız etmemesi yok kablosuz ses telefonla konuşma falan filan boş işler bu fiyata ne beats ler ne akg ler ... daha bir ton kulaklık var

  • the dude

    the dude

    2 gün önce

    Abi hahahahahaha aynisini yasadim ya. sifre ne diyorum bilmiyorum diyor rahatsizlar ya