Allame - Yok (Official Video)

katma 29 Kas 2019
görünümler 245 447
333

Söz-Müzik: Allame
Mix-Mastering: Allame
Yönetmen: Çağatay Kıray
D.O.P: Fırat Aydın
VFX-Kurgu: Allame
Yapım: F3 Garage Studyo
Sözler ;
Verse 1
iyilik miylik yok, kimseye iyilik miylik yok
insiyatif bana zehirli ok, uygun adım ilerle yol bu
iyilik giyinip oluyor puşt, iyi davranmak alenen bi suç
affedince midem ağrıyor, içim kan ağlarken susunuz
bir miktar dost bana bir miktar para, şimdeye dek yaşayan amigdala
gömüyorum onu lazım diil aman aman uzak tut insanlığınızı bana.
Odun olsaydın yontardım seni kalemim zımpara
pragmatik insanlığınıza karşı değiştim altımdaki impala.
İçinde ruh yok dışın fiyasko, bakışlarında çıkar var az çok
fırsat bulduğun an satmak maksat sihirbazın elinde bu sihirli baston.
Zaman harcıyorum sana masraflısın pinokyo yok yaa, komik de değil
oyununu bin kez izledim ebediyyen kapalı tiyatro.

Nakarat x2
iyilik miylik yok, kimseye iyilik miylik yok
iyilik giyinip gelme ölürsün, buna zihnim izin veriyor.

Verse 2
Beni kötü bilecekler seni iyi, zaten sevmiyorum polemiği
konuşarak anlatamıyorum diye bakıyorum anlatır ifadesizliğim.
Boğazımda düğüm, kelimeler infaz ediyor ses tellerimi keseyim
istiyorum, çaresizlik çöl arsızlık şeytan bildiğin.
Kalbime saplanan hançer söz, algımı yırtan asılsız iftira.
Yer gök ters yer değiştirir başa sarma bir hain milistir af
İyilik yok dedim iyi niyetini suistimal ediyorken istila
bildiğin herşeyi unut alnının ortasına dayarken kurulu bir silah.
Bu limana demir atan herkes ölür yemin ederim mezara girer ertesi gün.
İçinizi kurtlar sarar evinizi ah vah sesleri cenazen yürür.
Olması gereken olmaman dostum bu da dostluğumuzun ileri türü
bu bi nevi insan kürü, yol al, uza, git, sürün..
Dijital platformlarda dinlemek için ;
smarturl.it/allame
#Allame, #Yok, #BataryaCompany
allame
hamzaallamegul
Batarya Company 2019

Allame Official
YORUMLAR  
  • NURULLAH TOPÇU

    NURULLAH TOPÇU

    6 saatler önce

    Amerikada olsa 1 milyar izlenir çünkü bu adam kalite ve bunun gibi lirikalitesi olan yok

  • ꧁ Rutherfordiyum Radon ❶

    ꧁ Rutherfordiyum Radon ❶

    8 saatler önce

    *_adam iyice yakışıklı olmuş_*

  • Mateo Xx

    Mateo Xx

    10 saatler önce

    Bu rap çölünde güzel bir Vaha ...

  • Ece Nur DEMİRBAŞ

    Ece Nur DEMİRBAŞ

    10 saatler önce

    Sendeki bu öfkeyi seviyorum reis

  • Ece Nur DEMİRBAŞ

    Ece Nur DEMİRBAŞ

    10 saatler önce

    Efsanesin sen

  • Boşh Adam

    Boşh Adam

    12 saatler önce

    İyilik miyilik yok 😂😎😉👌👌

  • Athena - Drakensang Online

    Athena - Drakensang Online

    16 saatler önce

    *Allame gene bildiğimiz gibi fenasın kral*

  • Anıl Mert

    Anıl Mert

    17 saatler önce

    Albüm geliyor gençler,yakındır...

  • Anıl Mert

    Anıl Mert

    17 saatler önce

    Alttan sesi gelen keman mı bilmiyorum ama harika bi hava katıyor, parçayı geriyor iyice

  • Şahdai

    Şahdai

    17 saatler önce

    Adam yapıyo be

  • deep facts

    deep facts

    19 saatler önce

    hemşo üniversiteye başladığında da güzel yapardı bu işi. yılar sonra bu seviyelerde görmek hem şaşırttı hem sevindirdi.

  • Furkan Can

    Furkan Can

    20 saatler önce

    Şarkıyı dinlerken yoruma bakanlar likee
    👇👇

  • Kes Lan Squirtle

    Kes Lan Squirtle

    21 saatler önce

    Trend 1 e bak bide reise bak. Değerin bilinmiyor reis

  • Eren Akkaya

    Eren Akkaya

    21 saatler önce

    Kulaklarımız temizleniyor önce Joker sonra Rota & Velet sonrada Allame

  • Ahlatın Sırrı

    Ahlatın Sırrı

    21 saatler önce

    Reis şarkıdan sonra iyilik yapmayı bıraktık!

  • Peaceout

    Peaceout

    21 saatler önce

    olm bu adamın niye 1 tane bile kötü şarkısı yok lan

  • mesut komiser

    mesut komiser

    22 saatler önce

    Herkes allame fanı olur şimdi

  • Tuncay Binat

    Tuncay Binat

    22 saatler önce

    Çoğu rapçiyi gömecek bir parça teknik olarak

  • SELİM ŞAHİN

    SELİM ŞAHİN

    23 saatler önce

    İstanbulda sancaktepe de konser olmuştu 2015- 2016 da. Konser çıkışı karşıdaki restaurant da yemek yemiştik hep beraber. Kendisi bunu okursa bir hatırlatma yapayım hamza abi bana "sen marko polo ya benziyorsun" demistin. :)

  • Selman Adlan

    Selman Adlan

    23 saatler önce

    Özlemiştik krall..

  • Mrs. Shucfergerb

    Mrs. Shucfergerb

    23 saatler önce

    Benim yerime yazmış okumuş Hamza kral adamsın!

  • Astek Online

    Astek Online

    23 saatler önce

    Kim ne derse desin rapin Üstadı Bu Adam ❤️

  • feysaa nur

    feysaa nur

    23 saatler önce

    Parça çok iyi neden bu kadar az dinlendi şaşırdım. Zaten ülkenin rap dinleme potansiyeli fero' da kısıtlı kalıyor. Ya da ona diss atan 'ender' kişilerle..

  • befeug

    befeug

    Gün önce

    BU KADAR İYİ VE SAĞLAM BİR ŞARKI NASIL TRENDLERE GİRMİYOR ÇILDIRCAM AQ

    • befeug

      befeug

      21 saatler önce

      Dizi Manyagi GÖNLÜMÜZE GİRDİ YA YETER DİYORSUN

    • Dizi Manyagi

      Dizi Manyagi

      21 saatler önce

      iyi şarkılar trende girmez knk

  • Berat Yıldırım

    Berat Yıldırım

    Gün önce

    NİCEEEEEEEEE

  • mrmakaveli

    mrmakaveli

    Gün önce

    abi şarkı güzel de klibi pek beğenemedim. daha iyi bir klip bekliyordum.

  • ayneli Ahmet

    ayneli Ahmet

    Gün önce

    JOKER ve ALLAME
    CEZA ve SAGOPA
    HAYKİ ve PATRON
    SADECE BUNLARIN ARASI İYİ OLSAYDI T-RAP ÇOK DAHA İYİ YERLERDE OLURDU

    • Jokerin Terliği

      Jokerin Terliği

      Gün önce

      t-rap...

  • duygu türkmen

    duygu türkmen

    Gün önce

    MUKEMMELSIN🌼🙏💎

  • duygu türkmen

    duygu türkmen

    Gün önce

    LEGEND❤🌼🙏

  • Murat

    Murat

    Gün önce

    ne kadar şanslıyız amk bu şarkı popüler olmuyor sadece kemik dinleyicinin

  • idris keskin

    idris keskin

    Gün önce

    Efsane olmuş her zamanki gibi şu piyasada çizgisini hiç bozmadan devam eden nadir MC' lerdensin varsın dinlemesinler biz hep burdayız.

  • BERAT ŞALGAM

    BERAT ŞALGAM

    Gün önce

    Dislike atanlar Allameyi mi kıskandınız?

  • pandanın leghmecunu

    pandanın leghmecunu

    Gün önce

    Kral sonunda geldin 10 numara yine

  • Rleind

    Rleind

    Gün önce

    Türkçe rapi ayakta tutanlardan birisisin reis

  • Pilsen Filsen

    Pilsen Filsen

    Gün önce

    karsa gelsene konsere

  • Emre Yüksel

    Emre Yüksel

    Gün önce

    Şarkılara bağlanan sözlerle konuşur olduk
    -Dr.Fuchs

  • Tuna Göze

    Tuna Göze

    Gün önce

    beat ateş ediyor

  • Özge Karademir

    Özge Karademir

    Gün önce

    💫🌹🔞

  • Baran Celik

    Baran Celik

    Gün önce

    Kral atakta yine vurduğun popçu olsun king★

  • Hüseyin Bolat

    Hüseyin Bolat

    Gün önce

    Dinlemeden like attığım tek mc KRALLAME !